Κατηγορίες

Επιστροφές

Κάθε extension μας παρέχεται με εγγύηση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ

Το OpenCart είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, η οποία μπορεί να παραμετροποιηθεί σε χιλιάδες επίπεδα. Όλα μας τα extensions δημιουργούνται πάνω στην βασική έκδοση του OpenCart. Εάν έχετε εγκαταστήσει άλλα extensions, ενδέχεται να υπάρχουν μικροπροβλήματα μεταξύ των extensions, τα οποία όμως μπορούν να φτιαχτούν από εμάς στην 1η εφαρμογή του extension μας ώστε να σιγουρέψουμε την σωστή λειτουργία του μετά την αγορά σας.


Παρόλα αυτά εάν για οποιαδήποτε από τους παρακάτω λόγους:

  • δεν είστε ευχαριστημένοι με το extension μας, με αποδείξεις και μετά από επικοινωνία μαζί μας ακόμα δεν είστε ευχαριστημένοι
  • πιστεύετε ότι αγοράσατε το extension για μια δουλειά αλλά τελικά δε λειτουργεί έτσι
  • ακολουθείτε τις οδηγίες εγκάταστασης και δεν λειτουργεί (παρόλα αυτά δε θέλετε να παρέχετε πρόσβαση στην εταιρία μας να πραγματοποιήσει την εγκατάσταση για εσάς)
  • πιστεύετε ότι χαλάει ή μετατρέπει λάθος την ιστοσελίδας σας με οποιοδήποτε τρόπο

έχετε 10 εργάσιμες ημέρες μετά την πληρωμή του να ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω και να τα λάβετε άμεσα. Μετά το πέρας των 10 εργάσιμων ημερών, δεν γίνεται καμία επιστροφή χρημάτων.

Θα πρέπει όμως επίσης, να γνωρίζετε και να αποδεχτείτε όλα τα παρακάτω:

  • Κανένα extension μας δεν είναι κρυπτογραφημένο αλλά καταγράφεται που και πότε χρησιμοποιείται καθώς και μπορούμε απομακρυσμένα να ξέρουμε εάν το έχετε ενεργοποιημένο και το χρησιμοποιείτε αφότου έχετε λάβει τα χρήματα σας πίσω.
  • Σε περίπτωση ελέγχου, εάν βρεθεί ενεργό το extension μας στο οποίο έχετε λάβει τα χρήματα σας πίσω, τότε αυτόματα κοινοποιούνται τα στοιχεία σας στις αρχές, στην εταιρία με την οποία συνεργάζεται το extension καθώς και στην εταιρία φιλοξενίας σας.
  • Για άρση όλων των παραπάνω, θα πρέπει να γίνει άμεση πληρωμή του ποσού του extension, με την τιμή του να αλλάζει στο 3πλάσιο της αρχικής αξίας του, ως πρόστιμο από την εταιρία μας.
  • Δεν δεχόμαστε μελλοντική αγορά του extension αυτού από τον ίδιο πελάτη, εάν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων, ακόμα και από λάθος. Υπάρχει κόστος κατασκευής, κόστος υποστήριξης καθώς και κόστος επιστροφή χρημάτων.
  • Μετά το δεύτερο αίτημα για επιστροφή χρημάτων για extension από τον ίδιο πελάτη, ο λογαριασμός του απενεργοποιείται εντελώς και δεν έχει το δικαίωμα αγοράς προϊόντων μας στον μέλλον. Έτσι διασφαλίζεται η εταιρία μας απέναντι σε ψεύτικες αγορές, κακόβουλες ενέργειες, καθώς και προβληματικές επικοινωνίες.

Στοιχεία που χρειαζόμαστε για αίτηση επιστροφή χρημάτων:

  1. Αριθμό παραγγελίας και στοιχεία δικαιούχου
  2. Ιστοσελίδα που έγινε η εγκατάσταση (ή που θα γινόταν)
  3. Έναν τουλάχιστον λόγο για τον οποίο κάνετε αυτή την αίτηση

Την αίτηση σας μπορείτε να την κάνετε εδώ.

Τελευταία ανανέωση όρων επιστροφών – Σεπτέμβριος 2015
Loading...